9 Mart 2013 Cumartesi

Ben Bilmem Eşim Bilir 9 Mart 2013 izle

Kanal D’nin İlker Ayrık’ın sunduğu, Ben Bilmem Eşim Bilir 9 Mart 2013 izle ilgiyle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu akşam yayınlanacak bölümünde birbirinden heyecanlı oyunlar oynanacak. Ben Bilmem Eşim Bilir Son Bölüm izle, Erkekler kırdıkları masalardan ağırlık toplamaya çalışırken, hanımlar yumruk atarak puan almak için mücadele edecekler. Bu bölümde, Burçin – Ferhat Şekertekin, Yeşim – Ahmet Demirok, Seçil Çaltepe – Cihan Şaşmaz ve Pelin Bilgihan – Sercan Nigiz çiftleri yarışacak. Erkekler ilk oyunlarında, 2 dakika içinde parçaladıkları masalarla eşlerinin tahmin ettiği sayıda ağırlığı toplamaya çalışırken, ikinci oyunlarında çivili panoya attıkları topları patlatmak için çaba gösterecekler. Hanımlarsa ilk oyunlarında, Ben Bilmem Eşim Bilir HD izle, daha önce hiç oynamadıkları pipetle bardak taşıma oyununu oynarken herkesi güldürecekler. İkinci oyunlarında ise aksiyon ve heyecan dolu olan yumruk sayar oyunu oynanacak. Dişi Rocky olan hanımlar 60 saniye içinde eşlerinin tahmin ettiği sayı kadar yumruk atmak için mücadele edecekler. Hanımların ardından oyun sırası tekrar erkeklere geçecek ve beyler pinpon toplarını üfleyerek kaleye sokmak için tüm nefeslerini kullanacaklar. Büyük Ben Bilmem Eşim Bilir tek parça, final öncesi oynanacak son oyunda ise, hanımlar 20 toptan eşlerini tahmin ettiği sayı kadarını basket atmak için tüm performanslarını gösterecekler. Final oyununa kalan iki çift ise oynanacakları bar masası oyununda rakiplerine üstünlük sağlayıp, otomobilin sahibi olabilmek için mücadele edecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder