27 Mayıs 2013 Pazartesi

Beni Böyle Sev 16. Bölüm Tek Parça izle

Ömer’in sürprizi Ayşem’i çok mutlu etmiştir; Beni Böyle Sev 16. Bölüm Tek Parça izle artık kendilerine ait bir evleri vardır. Hayalleri, umutları bir ölçüde gerçek olmuştur işte... Fakat Ayşem, Ömer ve
Safiye’nin sırrını öğrendiğinde adeta şok olur. Safiye’yi bu sırrı bir an önce Nail’e söylemesi için zorlar. Tam da Ayşem’in askerdeki kuzeni Furkan’ın dönüşü için
hazırlıklar yapılırken Hülya ile Nadide’nin sürpriz ziyareti, giderek büyüyecek bir yangının fitilini ateşler. Semih’in Reyhan’a olan ilgisi Beni Böyle Sev Son Bölüm izle, Nezih’i rahatsız
etmekte, zaman zaman da zor durumda bırakmaktadır. Reyhan ise Nezih’e ders vermek için Fahriye ile birlikte plan yapar. Kuzeni Furkan, Ayşem’in yakın çevresinde
gördüğü Seda’dan etkilenmiştir. Bir şekilde ona yakın olmaya çalışırken Seda ,Taner’in giderek artan ilgisinden son derece tedirgindir. Ömer ise adım adım
kendisine doğru yönelen tehlikeden habersizdir. Nail, yaşadığı hayal kırıklıklarından sonra tüm umutlarını açacağı köfteci dükkanına bağlamıştır. Ancak Reha’nın
sahneye çıkmasıyla kendini yeniden bir büyük çatışmanın ortasında bulur. Dükkanda da Reha’nın da hakkı olduğunu Beni Böyle Sev tek parça izleöğrendiğinde Nail, artık gemileri yakar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder