1 Haziran 2013 Cumartesi

Survivor Ünlüler Gönüllüler 1 Haziran 2013 Tek Parça izle

Survivor 2013'ün Yeni Bölümü Bu Akşam Star TV'de İzle Survivor Ünlüler - Gönüllüler 2013'ün bu hafta sonu yayınlanacak yeni bölüm fragmanı Star TV tarafından Survivor Ünlüler Gönüllüler 1 Haziran 2013 Tek Parça izle yayınlandı. Yapımcılığını ve sunuculuğunu Acun Ilıacalı'nın yaptığı Survivor Ünlüler - Gönüllüler bu yıl Panama adasında çekiliyor. Survivor 2013 Ünlüler -
Gönüllüler'den geçen hafta Duygu Çetinkaya elenmişti. Survivor Ünlüler - Gönüllüler'in yeni bölümü 1 Haziran Cumartesi günü Star TV'de olacak. Yapımcılığını ve
sunuculuğunu Acun Ilıacalı'nın yaptığı dünyanın en zorlu yarışması olan Survivor'da gün geçtikçe zorlaşıyor. Survivor Ünlüler-Gönüllüler yeni bölümüyle 1 Haziran
Cumartesi akşamı 19:30'da Star TV ekranlarında olacak. ADAYA SON OLARAK DUYGU ÇETİNKAYA VEDA ETTİ Survivor Ünlüler - Gönüllüler yarışmasında geçen hafta
gönüllüler takımında yer alan Duygu Çetinkaya adaya veda etti. Survivor Ünlüler - Gönüllüler'in son bölümünde, SMS oylaması sonucunda gönüllüler takımında yer
alan Duygu Çetinkaya elenen isim oldu. Survivor Ünlüler Gönüllüler Son Bölüm izle, Survivor'a veda eden son isim Duygu Çetinkaya oldu. Duygu bu vedanın ardından Acunn.com'a açıklamalarda bulundu. Survivor
2013'ün başından beri yarışmada birçok kişiyle ateşli tartışmalara giren ünlü oyuncu Duygu Çetinkaya, ' Murat'la SMS'e kalmayı ben istedim. Murat'ı seçtim
çünkü takımda en zayıf halka ben kalmıştım. Hiç gücüm yoktu. Murat'ın beni eleyebileceğini düşündüm. O yüzden onu yazdım. Benim Survivor'daki favorim Hilmicem.
Onun birinci olmasını istiyorum. Bozok kendini yaktı. Geldiği günden beri kendi kendini yaktı, kendini bıçakladı, intihar etti Bozok. Benim hayattaki en büyük
felsefem doğru söyle sen kötü ol. Survivor Ünlüler Gönüllüler tek parça izle, Bozok o doğruculuğu yakalayamadı. Söylediği hiçbir sözün arkasında duramadığı için elendi. Görüntüsüyle yaptıkları hiç birbirini
tutmadı. Başarılı bir yarışmacı değildi. ' sözleriyle adada yaşananların perde arkasını da açıklamış oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder