1 Temmuz 2013 Pazartesi

Benim Hala Umudum Var 1. Bölüm Tek Parça

"Modern Kül Kedisi Hikayesi" sloganıyla Benim Hala Umudum Var 1. Bölüm Tek Parça izle yakında Star TV ekranlarında başlayacak olan Benim Hala Umudum Var, Nisan Akman'ın yönetmenliğinde çekiliyor. Benim Hala Umudum Var tek parça izle, Yapımcılığını Golg Yapım'ın üstlendiği yeni Benim Hala Umudum Var'ın senaryosunda Deniz Akçay ve Onur Uğraş'ın imzası var. Gizem Karaca, Şükrü Özyıldız ve Berk
Oktay'ın başrollerinde oynadığı Benim Hala Umudum Var'da Gizem Karacan'ın canlandırdığı Umut'un hikayesi konu ediliyor. Umut, İstanbul'un kenar
mahallelerinden birinde annesi, kız kardeşi, üvey babası ve üvey kardeşleriyle birlikte yaşamaktadır. Benim Hala Umudum Var Son Bölüm izle23 yaşında olan Umut, Hakan ve Ozan'la tanışacak; böylece
ilk defa aşık da olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder