23 Nisan 2013 Salı

Benim İçin Üzülme 25. Bölüm izle 23 Nisan 2013



Benim İçin Üzülme'nin bir önceki bölümünde Niyazi, Buke'yi kaybetmenin acısına dayanamamış ve kendini Benim İçin Üzülme 25. Bölüm izle 23 Nisan 2013 alevlere teslim etti. Buke ise acı bir sürprizle yüzleşti.
Şahin, Naz'ın şantajlarıyla daha çok köşeye sıkışmış ve işin içinden sıyrılmaya çalışmıştı. Irmak, Sinan'ı Bahar'dan kıskanmış ve yalanlarına bir yenisini daha
ekledi. Orhan, babasının mektubunu bulmuş ve ona kavuşabilmek için elinden geleni yapmıştı.
23 Nisan Salı akşamı ATV'de Benim İçin Üzülme Son Bölüm izle, yayımlanacak olan Benim İçin Üzülme 25. Bölümde Buke, kimseyi dinlemeyecek ve engelleri aşarak Niyazi'yi görmeye gelecektir.
Niyazi'ye gerçekleri anlatmayı deneyecektir. Harun, evlilik yalanını devam ettirecektir. Bu yalan onu Niyazi ile bir kez daha karşı karşıya getirecektir.
Meryem'in fenalaşmasıyla telaşa kapılacak olan Doktor, Sinan ve Bahar gelmeden onu hayata döndürmeye çalışacaktır. Resul ve Yaşar'ın Benim İçin Üzülme tek parça izleengellemelerine rağmen
babasını bulmak için uğraşacak olan Orhan, umudunu yitirmeyecektir.
Benim İçin Üzülme, 23 Nisan Salı akşamı 25. Bölümüyle ATV ekranlarına geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder