3 Şubat 2013 Pazar

Ben Bilmem Eşim Bilir 3 Şubat 2013 izle

 Acılı şalgam suyu hanımları yakacak!
Kanal D'nin sunuculuğunu İlker Ayrık'ın yaptığı ilgiyle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu akşam yayınlanacak bölümünde de birbirinden heyecanlı oyunlar oynanacak. Erkekler sopaların üzerinde duran tabak ve kadehleri taşımak için tüm performanslarını sergilerken, hanımlar acılı şalgam sularını içecekler.
Acılı şalgam suyu hanımları yakacak!
Kanal D'nin sunuculuğunu İlker Ayrık'ın yaptığı Ben Bilmem Eşim Bilir 3 Şubat 2013 izle ilgiyle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu akşam yayınlanacak bölümünde de birbirinden heyecanlı oyunlar oynanacak. Erkekler sopaların üzerinde duran tabak ve kadehleri taşımak için tüm performanslarını sergilerken, hanımlar acılı şalgam sularını içecekler.
Programın bu bölümde; Dila Kayador – Cem Çakırer, Fatma Aktaş – Gürkan Aslan, Fatma – Hamza Dereli Ve Didem – Hüseyin Mutlu çiftleri yarışacak.
Erkekler ilk oyunlarında 20 kilo ağırlığı eşlerinin Ben Bilmem Esim Bilir Son Bolum izle, tahmin ettiği sayıda indirip kaldırmak için gayret gösterirken, ikinci oyunlarında çivili panoya atıkları topları patlatmak için çaba gösterecekler.
Erkeklerin ardından üç ve dördüncü oyununda ise hanımlar performanslarını gösterecekler. Hanımlar ilk oyunlarında fön makinesi üzerinde tuttukları pinpon Ben Bilmem Esim Bilir HD izle, toplarını cam hazneye atmak için uğraşacaklar. İkinci oyunlarında ise korkulu rüyaları olan acılı oyunlardan biri olan şalgam suyu karşılarına çıkacak.
Hanımların ardından oyun sırası erkeklere Ben Bilmem Esim Bilir tek parca, geçecek ve beyler sopanın üzerinde durdukları tabak ve kadehi taşımak için tüm yeteneklerini sergileyecekler.
Final öncesi oynanacak son oyunda ise hanımlar attıkları pinpon toplarını sektirerek bardakların içine atmak için uğraşacaklar.
Final oyununa kalan iki çift ise oynanacakları yeni hentbol oyununda, rakiplerine üstünlük sağlayıp otomobilin sahibi olabilmek için mücadele edecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder