13 Şubat 2013 Çarşamba

Benim İçin Üzülme 15. Bölüm Tek Parça izle 12 Şubat 2013

 Nazlı ailesine gerçekleri anlatabilecek mi?
Ergun ve Nazlı'yı el ele gören Niyazi, Benim İçin Üzülme 15. Bölüm Tek Parça izle 12 Şubat 2013 Ahmet'e gerçekleri anlatmaya karar verir. Niyazi'nin Benim İçin Üzülme Son Bölüm izle, Ahmet'le konuştuğunu gören Ergun ve Nazlı, ne yapacağını bilemez.
Artık aşklarını gizlemek istemeyen Ergun, Benim İçin Üzülme HD izle, Nazlı'nın gerçekleri ailesine anlatmasını ister. Buna cesaret edemeyen Nazlı, Ergun'un teklifini reddedince başına daha büyük bir dert açar. Ergun, Nazlı ailesiyle konuşana kadar, her gün evin kapısına gül bırakacaktır.
Askerden döndükten sonra pastacı Sami'nin kızı Elvan'la Benim İçin Üzülme tek parça,  evlenmek isteyen Şahin'in hayalleri Elvan'ın okula devam etmek istemesiyle suya düşer. Bunun üzerine Şahin, Almanya'ya dönmeye karar verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder