9 Şubat 2013 Cumartesi

Ben Bilmem Eşim Bilir 9 Şubat 2013 izle

 Kanal D'nin sunuculuğunu İlker Ayrık'ın Ben Bilmem Eşim Bilir 9 Şubat 2013 izle yaptığı, ilgiyle izlenen yarışma programı "Ben Bilmem Eşim Bilir"in bu akşam yayınlanacak bölümünde, "Ben Güzelden Anlarım" oyununun puan vererek oynanacak yeni versiyonu hanımları kızdırırken, izleyenleri gülme krizine sokacak. Ayrıca, erkekler hamsi Ben Bilmem Eşim Bilir Son Bölüm izle, yeme oyununda sınırları zorlarken, hanımlar da yumruk atmak için uğraşacaklar. Bu bölümde; Gizem Kılınç – Tamer Güneş, Hüsna Uzun – Jamshıd (Cemşit) Rahmetoğlu, Hatice – Ahmet Yazıcı ve Nehir – Ahmet Karasu çiftleri yarışacak. Erkekler ilk oyunlarında 60 saniye içinde eskisinden daha yüksekte olan tahtaları ellerini ve ayaklarını kullanarak kırmak için mücadele ederken, ikinci oyunda hanımları kıskandıracak erkeklerin hoşuna gidecek bir oyun oynanacak. "Ben Güzelden Anlarım" oyununun güzellik yarışması konseptine benzeyen yeni versiyonunda, hanımlar eşlerinin beğenilerini tahmin ederek kızlara puan Ben Bilmem Eşim Bilir HD izle, verecekler. Ardınlar beyler de kızlara puan vererek aynı puanı tutturmaya çalışacaklar. Erkeklerin ardından üç ve dördüncü oyununda ise hanımlar performanslarını gösterecekler. Hanımlar ilk oyunlarında yumruk sayara eşlerinin tahmin ettiği sayıda yumruk atmak için çaba gösterirlerken, ikinci oyunlarında basket atmak için ter dökecekler. Hanımların ardından oyun sırası erkeklere geçecek ve beyler heyecanlı ve aynı zamanda lezzetli yeni bir oyun oynayacaklar. Hamsi yeme oyununda erkekler eşlerinin tahmin ettiği sayıda hamsi yiyerek hem balık ziyafeti çekecekler hem de puan toplamaya çalışacaklar. Final öncesi Ben Bilmem Eşim Bilir tek parça, oynanacak son oyunda ise hanımlar oyuncak silahla atış yaparak eşlerinin tahmin ettiği sayı kadar ördeği vurmak için uğraşacaklar. Final oyununa kalan iki çift ise oynanacakları "bar masası" oyununda rakiplerine üstünlük sağlayıp, otomobilin sahibi olabilmek için mücadele edecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder