19 Şubat 2013 Salı

Benim İçin Üzülme 16. Bölüm izle 19 Şubat 2013

 BENİM İÇİN ÜZÜLME 16. Bölüm Benim İçin Üzülme 16. Bölüm izle 19 Şubat 2013 Niyazi'den ayrılmanın acısını, yeni bir hayata başlayarak hafifletmeye çalışan Buke, babasının ani rahatsızlığı ile sarsılır. Harun ve Buke'nin çabası Davut'u kurtarmaya yetecek Benim İçin Üzülme Son Bölüm izle, midir? Niyazi ise Buke'yi kaybetmenin acısıyla öfkeli bir adam haline gelmiş ve annesiyle arası Benim İçin Üzülme HD izle, giderek açılmaya başlamıştır. Şahin'in sırrını öğrenen Bahar yıkılmıştır. Şimdi kocasıyla yüzleşip bu gerçeği yıllarca kendisinden saklamasının hesabını sormak ister. Ancak bu kolay olmayacaktır. Sinan ve Irmak arasındaki uçurum giderek büyümektedir. Irmak bunun farkındadır ve Sinan'a daha Benim İçin Üzülme tek parçayakın olmaya çalışmaktadır. Ancak Sinan durumdan pek memnun değildir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder