13 Ocak 2013 Pazar

Ben Bilmem Eşim Bilir 13 Ocak 2013 izle 13 Ocak 2013 | Full HD Tek Parça Online Dizi izle


    Hanımları kıskandıracak oyun "Ben güzelden anlarım"
    Kanal D’nin ilgiyle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in Pazar akşamı yayınlanacak bölümünde de birbirinden heyecanlı oyunlar oynanacak.Ben Bilmem Eşim Bilir 13 Ocak 2013 izle 13 Ocak 2013 Erkekler güzel hanımlardan aldıkları balonları hatırlamaya çalışırken, hanımlar korkulu rüyaları olan acı biber oyununu oynayacaklar. Bu bölümde; Saniye – Ersan Bilenoğlu, İlayda Demir – Tolga Kani, Özge Çoban – Sercan Eldemir Ve Mükerrem – Bayram Demir çiftleri yarışacak. Erkekler ilk oyunlarında eşlerinin tahmin ettiği süre kadar, bar da asılı kalmaya çalışırken,Ben Bilmem Esim Bilir Son Bolum izle ikinci oyunlarında “Ben Güzelden Anlarım” oyunun yeni versiyonu oynanacak. Erkekler güzel hanımların ellerinden aldıkları balonları daha sonra hatırlamak için ter dökecekler. Hanımların eşlerini kıskanması ise renkli görüntüler ortaya çıkaracak. Erkeklerin ardından üç ve dördüncü oyununda ise hanımlar performanslarını gösterecekler. Hanımlar tahmin edilen sayı kadar eşlerinin kafasından tahta kırmak için çaba gösterecekler. İkinci oyunlarında ise acı biber yiyerek herkesi şaşırtacaklar. Ben Bilmem Esim Bilir HD izle Hanımların ardından oyun sırası erkeklere geçecek ve erkekler yeni bir oyun olan “dengesiz sopa” oyununu oynayacaklar. Bu oyunda hanımlar oturdukları balkondan eşlerinin parmaklarının ucunda tuttuğu sopanın üzerine, tabak ve bardak koyacaklar ve beyler ise sopanın ucunda taşıdıkları tabağı ve bardağı düşürmeden karşıda duran masaya taşımaya çalışacaklar. Final öncesi oynanacak son oyunda ise hanımlar eşlerinin tahmin ettiği sayı kadar frizbiyi devirmek için tüm hünerlerini gösterecekler., Ben Bilmem Esim Bilir tek parca Final oyununa kalan iki çift ise oynanacakları basket oyununda büyük ödül olan otomobili kazanmak için mücadele edecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder