28 Ocak 2013 Pazartesi

Beni Affet 296. Bölüm izle 28 Ocak 2013

 Bahar ve Kemal başlarına Beni Affet 296. Bölüm izle 28 Ocak 2013 izle gelecek felaketten habersiz mutlu anlar yaşarken, Berat’ın hain planıyla bütün gerçekleri öğrenen Umut deliye dönmüştür. Bahar ve Kemal’i aramaya başlayan Umut’un bu takibi bir Beni Affet Son Bolum izle, felaketle sonuçlanacaktır. Kemal ve Bahar’ı Beni Affet HD izle, bekleyen acı son ne olacaktır?
Eylül onu tehdit eden Kadir’den kurtulmaya çalışırken sonunda Cüneyt Kadir’i görür. Eylül’ün kirli geçmişinin tanığı Kadir Cüneyt’e ne Beni Affet tek parca, söyleyecektir? Diğer yandan Feride’nin Cüneyt’le yakınlığını hazmedemeyen Tunç istediğini almak için harekete geçer. Feride ve Cüneyt’in bir araya gelmesini istemeyen Tunç’un aklından neler geçirmektedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder