14 Ocak 2013 Pazartesi

Beni Affet 286. Bölüm izle 14 Ocak 2013 izle


Yeni ortaklarının Feride ve Tunç Beni Affet 286. Bölüm izle 14 Ocak 2013 izle olduğunu öğrenen Osman Kozan deliye dönerken bu ortaklığa son vermek isteyen Cüneyt Beni Affet Son Bolum izle  hisseleri geri almak için harekete geçer. Feride’nin Tunç’un hin oyununun içinde olduğunu düşünen Beni Affet HD izle Cüneyt yıkılmıştır.
Sevgi Bahar’ın hamilelik konusunda yalan söylediğini öğrenmiş, anne kız arasındaki ipler bir kez daha kopma noktasına gelmiştir. Öte yandan Beni Affet tek parca Şahin’i ailesinden uzak tutmaya çalışan Sevgi açık vermeye devam eder. Şahin’i gören Kader ne yapacaktır?
Ferman’ın ihanetini kabullenemeyen Yıldız bu işi çözmeye kararlıdır. Ferman’ı takip eden Yıldız’ın karşılaştığı acı son nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder