20 Ocak 2013 Pazar

Ben Bilmem Eşim Bilir 20 Ocak 2013 izle

 Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı ilgiyle Ben Bilmem Eşim Bilir 20 Ocak 2013 izle 20 Ocak 2013 izle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu akşam yayınlanacak bölümünde birbirinden heyecanlı oyunlar oynanacak.
Bu bölümde; Begüm – Mert Yurtaçan, Şükran – Yakup Arıyan, Sibel Karabaş – Tarık Ercan ve Anel – Sinan Ersoy çiftleri yarışacak Ben Bilmem Esim Bilir Son Bolum izle, .
Erkekler ilk oyunlarında aralarında hanımların da olduğu grupta bilek güreşi yaparak elemeye çalışırken, ikinci oyunlarında eşlerinin tahmin Ben Bilmem Esim Bilir HD izle, ettiği sayı kadar fındık lahmacun yemeğe çalışacaklar.
Erkeklerin ardından üç ve dördüncü oyununda ise hanımlar performanslarını gösterecekler. Hanımlar ilk oyunlarında daha önce erkeklerin oynadığı ve ortaya komik görüntülerin çıktığı unlu pinpon oyununu oynayacaklar. Hanımlar eşlerinin tahmin ettiği süre Ben Bilmem Esim Bilir tek parca,  içerisinde üfleyerek pinpon toplarını bardakların içinden çıkarmak için uğraşacaklar. İkinci oyunlarında ise yeni oyun olan kaç kadeh oyunu oynanacak. Hanımlar eşlerinin tahmin ettiği sayıdaki kadehi tek ellerine taşımak için çaba gösterecekler.
Hanımların ardından oyun sırası erkeklere geçecek ve erkekler 2 dakika süre içinde eşlerinin tahmin ettiği sayıdaki yumurtayı üfleyerek ters çevirmek için uğraşacaklar.
Final öncesi oynanacak son oyunda ise hanımlar kafalarıyla toplara vurarak gol atmak için mücadele edecekler.
Final oyununa kalan iki çift ise oynanacakları ördek avı oyununda otomobilin sahibi olabilmek için mücadele edecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder